Οι προτάσεις του Καραμέρου για το κυκλοφοριακό πρόβλημα του Αμαρουσίου – Τι είπε για τη γραμμή 4 του Μετρό

Ο επικεφαλής του συνδυασμού #Ενωμένο Μαρούσι, Γιώργος Καραμέρος, στo πλαίσιo των πρωτοβουλιών του για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος στην πόλη μας, ασχολήθηκε με το θέμα της γραμμής 4 του Μετρό και τους 3 νέους σταθμούς που θα γίνουν στο Μαρούσι.

Συγκεκριμένα, συναντήθηκε με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Αττικό Μετρό κ. Θεόδωρο Παπαδόπουλο με θέμα την πορεία εξέλιξης του δεύτερου τμήματος της γραμμής 4 του Μετρό προς το Μαρούσι και τους 3 επικείμενους σταθμούς στα όρια του Δήμου μας.

Πρόκειται για τη γραμμή που θα ξεκινάει από το Γουδί και θα φτάνει μέχρι το Μαρούσι ανεβαίνοντας την Κηφισίας, μια διαδρομή 9,6 χιλιομέτρων με οκτώ σταθμούς, τρεις εκ των οποίων θα είναι στο Μαρούσι: στο Ολυμπιακό Στάδιο, στον Παράδεισο και στο σταθμό ΗΣΑΠ του Αμαρουσίου στην Πλατεία Ευτέρπης, όπου θα συναντάει τη γραμμή 1.

Ο κ. Καραμέρος, αφού ενημερώθηκε από τον κ. Παπαδόπουλο για τις τελευταίες εξελίξεις, επικεντρώθηκε στα ζητήματα χρηματοδότησης και στην ανάγκη ταχείας έναρξης του έργου, καθώς ο ίδιος εκτιμά ότι αποτελεί μείζον ζήτημα για την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση της πόλης. Ζήτησε μάλιστα να εξεταστεί η δυνατότητα της χρηματοδότησης πέραν από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων με σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα.

Με δήλωσή του επισήμανε: «Εμείς σαν #Ενωμένο Μαρούσι και σαν επόμενη διοίκηση του Δήμου Αμαρουσίου θα παρακολουθούμε, θα συμμετέχουμε σε όλη τη διαδικασία, θα συμβάλλουμε και θα πιέζουμε για την γρήγορη υλοποίηση του δεύτερου τμήματος της γραμμής 4 του μετρό. Οι τρεις σταθμοί στο Μαρούσι μπορούν να δώσουν ανάσα στο μείζον πρόβλημα της πόλης που είναι το κυκλοφοριακό. Όχι μόνο με τις υπερτοπικές χρήσεις αλλά και με την επανεκκίνηση της οικονομίας, όπου το κυκλοφοριακό γίνεται ξανά πραγματικά ασφυκτικό. Θα έχουμε διαρκή επικοινωνία με την Αττικό Μετρό και τους θεσμικούς παράγοντες. Θα εξαντλήσουμε με κάθε τρόπο τη δυνατότητα να προχωρήσουν γρήγορα οι διαδικασίες για να φτάσουμε στην υλοποίηση. Στο πλαίσιο αυτό, υποστηρίζουμε και τη σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα, εφόσον το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων εξαντλήθηκε στο πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 προς Γαλάτσι, καθώς πρόκειται για ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο που θα έχει ωφέλεια για τις Μαρουσιώτισσες και τους Μαρουσιώτες αλλά και για όλους τους κατοίκους των βορείων προαστίων. Το ΜΕΤΡΟ, ένα ολοκληρωμένο σχέδιο βιώσιμης αστικής κινητικότητας (αντί για αποσπασματικές μελέτες), η διάνοιξη της Λεωφόρου Κύμης, και η τοποθέτηση έξυπνων φαναριών σε γειτονιές που έχουν συγκεκριμένα προβλήματα μπορούν δημιουργήσουν ένα πλαίσιο αποκλιμάκωσης του κυκλοφοριακού προβλήματος. Το #Ενωμένο Μαρούσι, αρχίζει και ανοίγει θέματα με προτάσεις, λύσεις και ενεργή συμμετοχή».

Share