Η ΔΕΗ, σε μια προσπάθεια για τη βελτίωση της εισπραξιμότητας και τη μείωση των «κακοπληρωτών», δίνει τη δυνατότητα πληρωμής των λογαριασμών μηνιαίως μέσω της υπηρεσίας e-bill.
Όσοι κάνουν χρήση της εφαρμογής θα μπορούν, πέραν της ηλεκτρονικής ενημέρωσης του ποσού που πρέπει να πληρώσουν, να έχουν και μηνιαίους λογαριασμούς της ΔΕΗ.
Είναι ουσιαστικά το πρώτο βήμα για να αλλάξει η πολιτική τιμολόγησης του ρεύματος και να μην πληρώνουν οι πολίτες κάθε δύο μήνες, αλλά μηνιαίως. Στόχος της διοίκησης της Επιχείρησης είναι να μειώσει τον αριθμό των κακοπληρωτών καθώς εκτιμά ότι οι μηνιαίοι λογαριασμοί είναι πιο εύκολα διαχειρίσιμοι από τα νοικοκυριά σε σύγκριση με τους διμηνιαίους όπου το ποσό είναι υψηλό.
Μέσω της υπηρεσίας «ebill», ο πελάτης θα έχει τη δυνατότητα να να βλέπει ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς, να εμφανίζονται τα ποσά που οφείλει από όλα τα ακίνητα που είναι στο όνομά του, να έχει πρόσβαση στους λογαριασμούς του τελευταίου 12μήνου, να έχει ενημέρωση με SMS ή email για την έκδοση των λογαριασμών αλλά και τη δυνατότητα να εξοφλεί ηλεκτρονικά ό,τι χρωστά με ευκολία και ασφάλεια.
Πλέον η ΔΕΗ ενέταξε κι άλλες δύο δυνατότητες. Πρώτον, την επιλογή για λήψη μόνο ηλεκτρονικού λογαριασμού, να καταργηθεί δηλαδή η αποστολή της ειδοποίησης στο σπίτι και δεύτερον την επιλογή του μηνιαίου λογαριασμού.
Η συγκεκριμένη εξέλιξη έρχεται ως μια προσπάθεια της επιχείρησης να μειώσει τις οφειλές προς τη ΔΕΗ, οι οποίες αγγίζουν τα 2 δις ευρώ.
Για κάθε διευκρίνιση σχετική με το πρόγραμμα Μηνιαίος Λογαριασμός οι χρήστες μπορούν να απευθύνονται στο Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, καλώντας στο 11770 ή ηλεκτρονικά στο www.dei.gr.