Την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για το Customer Experience θα έχουν όσοι παρευρεθούν σήμερα στο CX Summit στο OTEAcademy στο Μαρούσι από τις 09.00 έως τις 17.00.
To CX Summit είναι το πρώτο ελληνικό συνέδριο το οποίο εστιάζει αποκλειστικά στο Customer Experience σε ένα εύρος που καλύπτει retail, physical experiences, services και digital.
Στην τομή του Marketing και του Design, διεθνείς και Έλληνες experts θα παρουσιάσουν πετυχημένα cases, εργαλεία, βέλτιστες πρακτικές, καθώς και διδάγματα της εμπειρίας τους. Μια πετυχημένη CX στρατηγική βοηθάει μια επιχείρηση να ξεχωρίσει μέσα στο σημερινό άκρως ανταγωνιστικό ψηφιακό & μη περιβάλλον, με όπλα τις νέες τεχνολογίες και την αποτελεσματική χρήση των customer data.
Tο CX Summit θα καλύψει όλο το εύρος των πιο hot θεμάτων που απασχολούν την ατζέντα όλων όσοι ηγούνται του customer experience μιας εταιρείας, με διεθνείς experts και Έλληνες πρωτοπόρους να μοιράζονται την εμπειρία τους, best practices, case studies, παθήματα και μαθήματα.
Έννοιες όπως service design, product design, experience design, user experience, trend analysis, creativity, human center design, empathy, innovation και impact έρχονται στο προσκήνιο και μας υπόσχονται ότι θα αλλάξουν την καθημερινότητά μας για πάντα.
Σε ποιούς απευθύνεται:
Μarketers
Το Customer Experience αποτελεί στρατηγική απόφαση που επηρεάζει την εικόνα του brand προς τα έξω, και διαχέεται από την στρατηγική πώλησης και την εμπειρία της αγοράς, έως και το after sale experience.
Consultants
Δεν είναι τυχαίο που στο εξωτερικό, εταιρείες συμβούλων όπως οι McΚinsey, Accenture, Deloitte, κ.ά. έχουν εξαγοράσει Design & Innovation Agencies και εισάγουν τις ανθρωποκεντρικές πρακτικές του design στο Business Consulting.
Digital Teams
Τις ομάδες που σχεδιάζουν τις υπηρεσίες, τα προϊόντα και το interface, όπως και τις ομάδες που κατά κύριο λόγο εμπλέκονται στον σχεδιασμό της εμπειρίας του πελάτη.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.cxsummit.gr