Lamda Development: Ραγδαία αύξηση κερδών λόγω της επισκεψιμότητας στα mall

Αύξηση της τάξης του 6,7% παρουσίασε η επισκεψιμότητα στα εμπορικά κέντρα του ομίλου LAMDA Development, ο οποίος έχει στην κυριότητά του το The Mall Athens, το Golden Hall και το Mediterranean Cosmos. Συγκεκριμένα, στα 2,2 εκατ. ευρώ αυξήθηκαν τα καθαρά κέρδη της Lamda Development το πρώτο τρίμηνο του 2018 από 1,7 εκατ. ευρώ που ήταν την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Η LAMDA Development, εισηγμένη στην Κύρια Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών, είναι εταιρεία συμμετοχών και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη, επένδυση και διαχείριση ακινήτων στην Ελλάδα και στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Είναι μέλος του Ομίλου Λάτση και διατηρεί στρατηγικές συμμαχίες με διεθνείς και ελληνικές εταιρείες.

Τα συνολικά ενοποιημένα λειτουργικά αποτελέσματα EBITDA του ομίλου προ αποτιμήσεων το α΄ τρίμηνο 2018 εκτινάχθηκαν σε €14 εκατ., καταγράφοντας αύξηση 44,3% σε σχέση με το α΄ τρίμηνο του 2017 ως αποτέλεσμα, αφενός μεν, της εξαγοράς του 50% του εμπορικού κέντρου The Mall Athens, αφετέρου δε, της νέας επίδοσης ρεκόρ των εμπορικών κέντρων, όπως εξηγεί σε ανακοίνωσή της η εταιρεία. Εάν δεν είχε προηγηθεί αυτή η εξαγορά το συνολικό EBITDA θα ήταν αυξημένο κατά 6%.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΔΕΙΚΤΩΝ

Κατά το α΄ τρίμηνο 2018, ο συνολικός κύκλος εργασιών των καταστημάτων παρουσίασε αύξηση 7,8% σε σύγκριση με το α΄ τρίμηνο 2017, ενώ η συνολική επισκεψιμότητα των εμπορικών κέντρων κατά την ίδια χρονική περίοδο κατέγραψε αύξηση της τάξεως του 6,7% επιβεβαιώνοντας την εκτίμηση της εταιρείας για την παροδική επίπτωση της αποχώρησης εμπόρου λιανικής με σημαντική έκθεση καταστημάτων στα εμπορικά κέντρα αλλά και της αντοχής που επιδεικνύουν τα εμπορικά κέντρα στο εγχώριο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον. Η μέση πληρότητα των εμπορικών μας κέντρων προσεγγίζει το 99% με ιδιαίτερα έντονο το ενδιαφέρον για νέες μισθώσεις.

Η διαφοροποίηση της δραστηριότητας των εμπορικών μας κέντρων σε σύγκριση με την λοιπή αγορά λιανικής επιβεβαιώνεται από την προτίμηση που σταθερά επιδεικνύει το καταναλωτικό κοινό. Οι συνεργάτες μας, έμποροι λιανικής, τυγχάνουν συνεχούς υποστήριξης σε προωθητικές ενέργειες διαφήμισης και επικοινωνίας προσβλέποντας στα οφέλη των υψηλών ποσοστών επισκεψιμότητας.

Η λειτουργική κερδοφορία του εμπορικού κέντρου The Mall Athens ανήλθε στα €7,4 εκατ. σημειώνοντας άνοδο 4,2%. Σημειώνεται ότι ο τζίρος των καταστημάτων παρουσίασε αύξηση 5,7% ενώ ο αριθμός των επισκεπτών παρουσίασε αύξηση 4,2%. Η λειτουργική κερδοφορία του Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη ανήλθε σε €4,1 εκατ., παρουσιάζοντας άνοδο 7,9%. Ο κύκλος εργασιών των καταστημάτων παρουσίασε αύξηση 9,1% και αύξηση του αριθμού των επισκεπτών κατά 8,1%. Σε ότι αφορά το Golden Hall, η λειτουργική του κερδοφορία το α΄ τρίμηνο 2018 ανήλθε σε €4,5 εκατ., παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση 7,1%.  Ο συνολικός κύκλος εργασιών των καταστημάτων κινήθηκε ανοδικά καταγράφοντας αύξηση 9,9% ενώ ο αριθμός των επισκεπτών κινήθηκε ανοδικά με αύξηση 11,6%.

Πηγή: Capital.gr

 

Share