Καλέσαμε τη Γραμμή Δημότη Μαρούσι (15321) και…

Θυμηθείτε το νούμερο 15321 για την περίπτωση που χρειαστείτε κάτι από το Δήμο Αμαρουσίου.

Οποιοσδήποτε ζει, εργάζεται ή κινείται στο Μαρούσι και έχει κάποιο πρόβλημα μπορεί να καλέσει στη Γραμμή Δημότη, η οποία λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00-20:00.

Στόχος της λειτουργίας αυτής της Γραμμής είναι να εξυπηρετεί άμεσα και σε ωράριο διευρυμένο σε σχέση με αυτό των δημοσίων υπηρεσιών αιτήματα και παράπονα των δημοτών, κατοίκων και επιχειρήσεων στο δήμο Αμαρουσίου, έτσι ώστε να διευθετούνται όσο το δυνατόν ταχύτερα.

Συγκεκριμένα, διαχειρίζεται τα αιτήματα και τα παράπονα προωθώντας τα στις αρμόδιες υπηρεσίες, κατευθύνει τους ενδιαφερόμενους στο φορέα, στον οποίο πρέπει να απευθυνθούν, καταγράφει τις προτάσεις των πολιτών για βελτίωση των υπηρεσιών του Δήμου και τους ενημερώνει για την έκβαση των αιτημάτων τους.

Μπορείτε να καλέσετε το 15321 τόσο από σταθερά όσο και κινητά τηλέφωνα.

Το maroussi-news κάλεσε αρκετές φορές τη γραμμή δημότη, ώστε να διαπιστώσει αν όντως οι δηλώσεις για αυτή την παροχή από το Δήμο ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Καλέσαμε για διάφορα θέματα, όπως για να δηλώσουμε επικίνδυνες για τους οδηγούς λακκούβες σε κεντρικές αρτηρίες, για να ενημερωθούμε για το αν υπάρχουν προγράμματα στειρώσεως αδέσποτων στο Δήμο Αμαρουσίου αλλά και για να μάθουμε τι συμβαίνει στο εργοτάξιο στο πάρκο δίπλα στο σταθμό του ΗΣΑΠ.

Η εντύπωσή μας είναι θετική από την άποψη ότι οι υπάλληλοι που μας απάντησαν ήταν ευγενικοί και πρόθυμοι να βοηθήσουν. Ωστόσο, ουσιαστικά η γραμμή δεν είναι κάτι παραπάνω πέρα από μια παραπομπή των αιτημάτων στην αρμόδια υπηρεσία, όπως για παράδειγμα η πολεοδομία. Είναι πάντα προσβάσιμη στις ώρες που αναγράφονται και η απάντηση είναι άμεση, όμως οι αρμόδιοι σε αυτή τη γραμμή δεν λύνουν κανένα πρόβλημα. Απλώς λειτουργούν ως ένα επιπλέον στάδιο, ώστε ο δημότης να μη χάσει χρόνο ψάχνοντας πού να απευθυνθεί. Το αν τελικά θα καταφέρει να επιτύχει το στόχο του εξαρτάται αποκλειστικά από τις αρμόδιες υπηρεσίες, στις οποίες παραπέμφθηκε.