Με ανακοίνωσή του, ο Σύλλογος Πολυδρόσου Αμαρουσίου καταγγέλλει παράνομες διελεύσεις λεωφορείων του ΟΑΣΑ από τις περιοχές του Παραδείσου και του Πολυδρόσου.
Αναλυτικά, η ανακοίνωση του Συλλόγου:
Από τον Οκτώβριο 2014 που άνοιξε το τμήμα της οδού Φραγκοκλησιάς προς τη Λ. Πεντέλης, εκτός από την υπερτοπική κυκλοφορία παντός τύπου οχήματος που βασανίζει τους κατοίκους του Παραδείσου και Πολυδρόσου, αναπτύχθηκε σταδιακά το φαινόμενο της παράνομης διέλευσης και των λεωφορείων του ΟΑΣΑ κάθε ώρα του 24ωρου ακόμη και στην παραρεμάτια οδό Κορυτσάς (προστατευόμενη και χαρακτηρισμένη ως ήπιας κυκλοφορίας από το ΠΔ659 /Δ/1995).
Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που αφορούν το Νέο Μαρούσι, το Πολύδροσο και τον Παράδεισο καρκινοβατούν στα γρανάζια της δημόσιας σιοίκησης και μένουν ξεχασμένες σε κάποια συρτάρια… αν και ομόφωνα το Δ.Σ. Αμαρουσίου έχει ψηφίσει την υλοποίησή τους δύο φορές (Ιούλιος 2016 και Δεκέμβριος 2017)!!!
Ο Δήμος Χαλανδρίου συστηματικά κωφεύει για τη συνεργασία στο πεδίο των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων για την περιοχή του Πολυδρόσου και επιδεικτικά ακόμη δεν μονοδρομεί την παραρεμάτια οδό Ροδοδάφνης (συνέχεια της οδού Κορυτσάς) αν και αυτή αποτελεί προστατευόμενη και χαρακτηρισμένη ως ήπιας κυκλοφορίας οδό από το ΠΔ 659 /Δ/1995.
Η τελευταία εκδήλωση «ενδιαφέροντος», ένα απλό διαβιβαστικό έγγραφο του Δήμου Αμαρουσίου προς τον ΟΑΣΑ για την καταγγελία του Συλλόγου Πολυδρόσου για τη διέλευση ενός (sic !) λεωφορείου αν και η αναφορά περιέχει φωτογραφίες διαφορετικών λεωφορείων ημέρα και νύχτα…!!!
Ίδωμεν πότε θα υλοποιηθούν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, μέσα από τις οποίες επιχειρούνται να καλυφθούν και οι παραλείψεις εγκρίσεων του έργου της βιοκλιματικής αναβάθμισης γειτονιών του Αμαρουσίου…
Για το έργο της βιοκλιματικής, όχι μόνο τίποτε δεν έγινε την περίοδο της 15μηνης καλής λειτουργίας που εξέπνευσε πριν λίγες ημέρες, παρά τις υποσχέσεις στο σύνολο της αντιπολίτευσης το περασμένο καλοκαίρι, αλλά χαρακτηριστικό είναι ότι δεν λειτούργησαν ποτέ ο φωτισμός του ποδηλατοδρόμου και οι πυλώνες γεωθερμίας ρυθμίσεις του μικροκλίματος, που αποτελούσαν το κύριο κριτήριο επιλογής ένταξης και κατασκευής…!!!