Experiential Marketing Conference 2018 την Πέμπτη 25 Οκτωβρίου στο Μαρούσι

Μετά την επιτυχία του περσινού πρώτου συνεδρίου, τo Marketing Week διοργανώνει και φέτος το Experiential Marketing Conference, την Πέμπτη 25 Οκτωβρίου, στο Maroussi Plaza.

Καθώς το experiential marketing εδραιώνει τη θέση του στην επικοινωνιακή φαρέτρα των brands, αποδεικνύοντας της σπουδαιότητά του για το χτίσιμο ουσιαστικών σχέσεων με το κοινό, οι marketers καλούνται να αντιμετωπίσουν μία σειρά από διαφορετικές προκλήσεις.

Η σύνδεση του φυσικού με τον ψηφιακό κόσμο, η χρήση της τεχνολογίας για τη δημιουργία μοναδικών στιγμών, η συνεργασία με influencers για την ταχεία διάδοση των μηνυμάτων και τη μεγαλύτερη διείσδυση σε στοχευμένα κοινά, η μέτρηση και η μεγιστοποίηση του ROI αποτελούν τις βασικές προκλήσεις σήμερα για τους experiential marketers, προκειμένου να αξιοποιήσουν στο μέγιστο τις δυνατότητες που προσφέρει το experiential.

Σε αυτές τις θεματικές θα εστιάσει το συνέδριο παρουσιάζοντας keynote ομιλίες από κορυφαίους experiential marketers και δημιουργούς live experiences, καθώς επίσης καλές πρακτικές από επιτυχημένα experiential brands από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.experientialmarketing.gr.

Share