Το καθιερωμένο πλέον συνέδριο για τις «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» πραγματοποιείται για 5η συνεχόμενη χρονιά, την Πέμπτη 28 Μαρτίου στο Αμφιθέατρο OTEAcademy στο Μαρούσι, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).
Στο συνέδριο, μέσα από case studies, στα οποία θα αναλύεται ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και τα αποτελέσματα πραγματικών πρακτικών και εφαρμοσμένων στρατηγικών στην εξυπηρέτηση πελατών, ομιλητές που εκπροσωπούν διακεκριμένες επιχειρήσεις θα απαντήσουν στο ερώτημα:
«Με ποιους καινοτόμους και δημιουργικούς τρόπους η επιχείρησή μου καταφέρνει να δημιουργήσει και να διατηρήσει σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της;»
Στο συνέδριο αναμένεται να παρουσιάσουν περισσότερες από 25 εταιρείες. Για να δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα των ομιλιών του συνεδρίου και ν πραγματοποιήσετε εγγραφή ακολουθήστε τον ακόλουθο σύνδεσμο: www.customerconference.gr.