1544: Σε αυτόν τον αριθμό ο πολίτης μπορεί να αναφέρει κάθε πρόβλημα στο οδικό δίκτυο της Περιφέρειας Αττικής

Το τετραψήφιο τηλεφωνικό νούμερο 1544 θα είναι ο νέος τηλεφωνικός αριθμός τον οποίο θα μπορούν οι πολίτες της Αττικής να καλούν και να επικοινωνούν με το κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής, 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες τον χρόνο, αναφέροντας τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζουν στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητας της Περιφέρειας.

Πρόκειται για μία νέα καινοτόμο δράση που ανέλαβε ο περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης με στόχο να ενισχύσει την επικοινωνία των χρηστών του οδικού δικτύου με την Περιφέρεια τόσο για θέματα που αφορούν στη συντήρησή των κεντρικών οδικών αρτηριών και της σηματοδότησης, όσο και στη διαχείριση εκτάκτων καταστάσεων που τυχόν προκαλούνται στο οδικό δίκτυο.

Ειδικότερα, στη νέα τηλεφωνική γραμμή, η οποία αναμένεται να ενεργοποιηθεί πιλοτικά από τις 15 Απριλίου, οι πολίτες θα μπορούν να αναφέρουν φθορές στο οδόστρωμα, προβλήματα με τη φωτεινή σηματοδότηση, τις διαγραμμίσεις αλλά και τη σήμανση.

Επιπλέον θα μπορούν να ενημερώνουν το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας για τυχόν πτώση υλικών στο οδόστρωμα, όπως λάδια, φερτά υλικά ή άλλα αντικείμενα, αλλά και οτιδήποτε μπορεί να θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των πολιτών.

Ήδη έχει ξεκινήσει η εγκατάσταση 3.000 μικρών πινακίδων στους ιστούς των φωτεινών σηματοδοτών σε κεντρικούς οδικούς άξονες της Αττικής με τον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1544, ενώ παράλληλα διαθέτουν και σύγχρονο κωδικό QR code για να μπορούν οι πεζοί με μια απλή κίνηση να συνδέονται στην ηλεκτρονική σελίδα της περιφέρειας Αττικής από το κινητό τους τηλέφωνο και να έχουν πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες που αφορούν στην ασφαλή μετακίνησή τους. Σημειώνεται ότι στις πινακίδες έχει προβλεφθεί οι πληροφορίες να αναγράφονται και στην αγγλική γλώσσα, επιτρέποντας και στους επισκέπτες της Αττικής να ενημερώνονται για την ύπαρξη και τη λειτουργία μιας γραμμής. Επιπρόσθετα έχουν τοποθετηθεί 110 πινακίδες διαχείρισης κυκλοφορίας με τον αριθμό 1544 σε όλες τις κεντρικές οδικές αρτηρίες.

Παράλληλα ολοκληρώθηκε η εκπαίδευση του προσωπικού του τηλεφωνικού κέντρου στο Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας, ενώ τις επόμενες μέρες θα ολοκληρωθούν οι τεχνικές εργασίες για τον πολυκαναλικό αριθμό έτσι ώστε το κέντρο να μπορεί να εξυπηρετήσει πολλές γραμμές ταυτόχρονα.

Στις 15 Απριλίου ο τηλεφωνικός αριθμός θα παραδοθεί προς χρήση, ενώ παράλληλα δημιουργείται και ηλεκτρονική εφαρμογή για smartphones.

Ο περιφερειάρχης Αττικής επισημαίνει σχετικώς:

«Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην ασφάλεια των πολιτών με “έξυπνα” και καινοτόμα  εργαλεία, όπως έχουμε δεσμευθεί. Ο νέος  τετραψήφιος τηλεφωνικός αριθμός 1544 έρχεται να συμπληρώσει μια σειρά ενεργειών που έχουμε υλοποιήσει για την προάσπιση της οδικής ασφάλειας, όπως είναι τα ειδικά οχήματα-βαν στη λεωφόρο Κηφισού για τη διευκόλυνση των οδηγών, οι εργασίες συντήρησης στις κεντρικές οδικές αρτηρίες, η αναβάθμιση του ηλεκτροφωτισμού, η συντήρηση των κεντρικών νησίδων, οι νέοι led φωτεινοί σηματοδότες καθώς και οι άμεσες παρεμβάσεις για την άρση επικινδυνοτήτων.

Στόχος μας είναι η άμεση επικοινωνία με τους χρήστες του οδικού δικτύου. καθώς οι υποδείξεις των πολιτών, των οδηγών και τον πεζών θα συνδράμουν αποτελεσματικά στην καθημερινή προσπάθεια των υπηρεσιών μας για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και της βελτίωσης της λειτουργικότητας του οδικού δικτύου».

Share